Bever folder - 1.9.2017 - 30.11.2017 - NIET LANGER GELDIG

1 ... 53 54 56 58 59 ... 88
1 ... 53 54 56 58 59 ... 88
Bekijk de aanbiedingsfolder van Bever die geldig is van 1.9.2017 tot en met 30.11.2017. In de 88 pagina's van deze huidige weekaanbieding vindt u de beste producten uit de categorie Sport. In deze actiefolder vindt u meer dan 321 producten met kortingen die u zeer regelmatig koopt. Wilt u besparen op uw volgende aankoop bij Bever? Vergeet dan niet om de hele folder van pagina 1 tot en met 88 te bekijken. Op de huidige pagina vindt u aanbiedingen voor rugzak, maar in de folder van Bever staan ook veel andere kortingen op producten zoals bever, korting. Wilt u slim winkelen en een aanzienlijk bedrag besparen tijdens uw volgende winkelbezoek bij uw favoriete winkel Bever? Mis dan deze weekaanbieding vol aantrekkelijke prijzen en grote kortingen niet. Als u elke dag een kijkje neemt op Uw-folder.nl, dan mist u geen enkele actie van uw favoriete detailhandelaars.

Producten in deze folder

a360 PRAKTISCH N203 HERFST 2017 EHBBO EERSTE HULP BIJ BUITENSPORTONGELUKKEN Wie in de natuur - weg van de bewoonde wereld te maken krijgt met een ongeval, is aangewezen op eerste hulp van kameraden. Maar hoe verzorg je daadkrachtig een gewonde, in afwachting van de reddingsdienst? Ga voorbereid op pad met deze praktische tips 5 GOEDE VOORBEREIDING Denk van tevoren goed na over je doelen en laat je ambitie aansluiten op je competenties. De leercurve van een buitenspor- ter verloopt idealerwijs niet al te steil. Wanneer je ver boven je kunnen gaat trailrunnen, mountainbiken of klimmen, raakt je energie snel op, verlies je je concentratie en is de kans op een valpartij groot. Zorg daarom dat je zowel fysiek als geestelijk goed voorbereid bent op de activiteit of prestatie, zeker wanneer dit in de bergen is. Er gebeuren regelmatig ongelukken doordat Nederlanders ongetraind van zeeniveau ineens op hoogte gaan sporten. Begin dan ook minimaal een halfjaar van tevoren met trainen en doe oefeningen die zowel je kracht als uithoudings- vermogen vergroten. Om je lichaam fit te krijgen voor bergachtig terrein kun je in de duinen lopen (met zware rugzak) of een trappenhuis zoeken voor het wennen aan hoogtemeters. Verder verhoogt de juiste uitrusting je veiligheid. Laat je voorlichten welke kleding, schoeisel en materialen geschikt én noodzakelijk zijn voor jouw activiteit. Veel ongevallen vinden plaats bij slecht weer zoals mist of regen. Zorg dat je basiskennis hebt van weerkunde, check van tevoren het weerbericht en houdt ter plekke constant de lucht in de gaten. Tot slot: zorg dat je voldoende eet en drinkt. Bij een noodgeval heb je baat bij deze direct beschikbare energie. LEVENSREDDENDE Volg bij een noodgeval dit stappenplan om te bepalen Beoordeel de situatie. Dreigt er gevaar, verplaats het slacht offer dan naar een veilige plaats. Hiervoor gebruik je draag- technieken zoals de brandweergreep, de rautekgreep of via Spreek het slachtoffer aan en geef eventueel een pijnprikkel om te beoordelen of hij bij bewustzijn is. Kijk of je een ernstige bloeding (slagaderlijk) ziet.

Bever folders