Upload de ontbrekende folder

Deen folder - 1.11.2018 - 30.11.2018 - pagina 9 - NIET LANGER GELDIG

Deen folder - 1.11.2018 - 30.11.2018 - pagina 9 - NIET LANGER GELDIG

1 ... 9 ... 17
Deen-aanbieding - 1.11.2018 - 30.11.2018. Pagina 9.
1 ... 9 ... 17

Blader voor de nieuwste aanbiedingen door deze folder van Deen, geldig van 1.11.2018 tot en met 30.11.2018. We hebben 16 pagina's met de huidige weekacties, waar u de beste producten uit de categorie Hypermarkten en supermarkten kunt vinden. De folder van Deen heeft kortingen op meer dan 0 producten, zodat u zeker weten de beste aanbieding krijgt voor uw aankoop! Als u geld wilt besparen op uw volgende winkelbezoek aan Deen, vergeet dan niet om door de complete folder te bladeren van pagina 1 tot en met pagina 16. Op deze pagina vindt u aanbiedingen {leaflet-7-products-page}. Wilt u slim shoppen en geld besparen tijdens uw volgende winkelbezoek aan Deen? Zorg er dan voor dat u onze nieuwste weekfolders met geweldige prijzen en kortingen in de gaten houdt. Bezoek Uw Folder elke dag om zeker te weten dat u alle geweldige aanbiedingen van uw favoriete detailhandelaars ziet.

 
 
VEGAN PINDAKAAS-BANANEN MUFFINS VOEDINGSWAARDE PER MUFFIN 169 kcal 20,2 g koolydraten 3,7 g eiwit 4 g vet (wearvan 1,7 g verzadigd) 3 g vezels 0 g zout ALLERGENEN pinda, spelt gluten), sulfiet 6 10 min. muffins oventijd INGREDIENTEN 2 rijpe bananen 2 el 100% pindakaas met stukjes noot 100 g volkoren speltmeel 1 tl bakpoeder 2 tl kaneel 25 g kokosrasp 1 tl baking soda 1 el appelazijn 1. Verwarm de oven voor op 180°C 2. Pureer de bananen samen met de pindakaas in de keukenmachine. 3. Meng het speltmeel met de bakpoeder, kaneel en kokosrasp in een grote kom. BENODIGDHEDEN keukenmachine, 6 muffinvormpjes, vormhouder : 4. Voeg het bananenmengsel toe en meng met een spatel goed door 5. Strooi de baking soda over het mengsel. Besprenkel daarna voorzichtig met appelazijn zodat de baking soda licht gaat bruisen. Spatel voorzichtig door. Verdeel het beslag met 2 lepels over 6 muffinvormpjes, en bak in ca. 20 minuten gaar en goudbruin 6. VEGAN HAVERMOUTKOEKJES VOEDINGSWAARDE PER KOEKJE 103 kcal 17 g koolhydraten 3,3 g eiwit 1,8 g vet (wBarvan 0,3 g verzadigd) 2 g vezels 0& zout TIP Liever een extra bitet? oeg 75 gram rozijnen toe aan het recept. ALLERGENEN soja, tarwe (gluten) 12 10 koekjes min. 20 min oventijd INGREDIENTEN 250 g havermout 2 rijpe bananen 1 citroen 150 ml sojamelk 1. Verwarm de oven voor op 180°C en bekleed een bakplaat met bakpapier. 2. Maal 3/4 van de havermout in de keukenmachine tot meel en voeg samen met de overige havermout in een grote kom. 3. Pureer de bananen in de keukenmachine 4. Was de citroen. Rasp de schil en pers de citroen uit 5. Voeg alle ingrediënten bij de havermout en meng tot een egaal mengsel. 6. Schep met 2 lepels, 12 hoopjes op de bakplaat en maak 12 koekjes van ongeveer 3x3 cm. Druk een klein beetje aan, zodat ze ongeveer 1/2 cm dik zijn. Zorg dat er voldoende ruimte tussen de koekjes zit BENODIGDHEDEN keukenmachine 7. Bak in de oven in ca. 20 minuten goudbruin. Een heeriljk magazine- DE DEEN 09

Deen folders

Meest bekeken advertenties