DekaMarkt folder - 1.12.2018 - 31.12.2018 - pagina 51 - NIET LANGER GELDIG

DekaMarkt folder - 1.12.2018 - 31.12.2018 - pagina 51 - NIET LANGER GELDIG

1 ... 51 ... 73
DekaMarkt-aanbieding - 1.12.2018 - 31.12.2018. Pagina 51.
1 ... 51 ... 73

Blader voor de nieuwste aanbiedingen door deze folder van DekaMarkt, geldig van 1.12.2018 tot en met 31.12.2018. We hebben 72 pagina's met de huidige weekacties, waar u de beste producten uit de categorie Hypermarkten en supermarkten kunt vinden. De folder van DekaMarkt heeft kortingen op meer dan 0 producten, zodat u zeker weten de beste aanbieding krijgt voor uw aankoop! Als u geld wilt besparen op uw volgende winkelbezoek aan DekaMarkt, vergeet dan niet om door de complete folder te bladeren van pagina 1 tot en met pagina 72. Op deze pagina vindt u aanbiedingen {leaflet-7-products-page}. Wilt u slim shoppen en geld besparen tijdens uw volgende winkelbezoek aan DekaMarkt? Zorg er dan voor dat u onze nieuwste weekfolders met geweldige prijzen en kortingen in de gaten houdt. Bezoek Uw Folder elke dag om zeker te weten dat u alle geweldige aanbiedingen van uw favoriete detailhandelaars ziet.

SAMEN BORRELEN KLEURIGE SUSHIROLLETJES MET GROENTEN VEGETARISCH LACTOSEVRIJ borrelhapje 16 stuks 30 min. .200 G AMANDELMEEL 3 EL OSBORNE SHERRY PALE DRY 3 EL SESAMOLIE 1 GELE PAPRIKA 1 ORANJE WORTEL 2 STENGELS BLEEKSELDERI 16 TAKJES PLATTE PETERSELIE EN/OF KORIANDER 1 PAK SUSHI MAMENORI (8 VELLEN, SAITAKU)* EXTRA NODIG: SUSHIMATJE 1. Roer in een kom het amandel meel met de sherry en sesamolie tot een smeuige pasta. Breng op smaak met een beetje zout. Laat dit mengsel zeker 10 minuten staan. 2. Maak de groenten schoon er snijd ze in reepjes van ca. 8 cm lang. Snijd de steeltjes van de kruiden ook op 8 cm af. 3. Halveer de sushivellen in de leng te. Leg de vellen één voor één in de lengte op het sushimatje en bestrijk de lange linkerhelft met amandel- pasta. Leg hier wat reepjes paprika wortel en bleekslederij op, zodat de reepjes alleen aan de rechter- kant buiten het velletje sushi uitste- ken 4. Rol met behulp van het matje de sushi stevig op. Zet de sushi recht- op op een schaal en laat de reepj groente aan de bovenkant uitste ken. Maak de andere sushi op dezelfde manier en zet alle sushi op een schaal. es Bevat per stuk 485 kl/115 kcal, 9 g vet waarvan 1g verzadigd, 4 g koolhydraten, 3 g eiwit er 2 g voedingsvezel Sushi Mamenori (Saitaku) 2,89 51

DekaMarkt folders

Meest bekeken advertenties