DekaMarkt folder - NIET LANGER GELDIG *

DekaMarkt folder

NIET LANGER GELDIG *

1 ... 38 ... 80
DekaMarkt-aanbieding. Pagina 38.
1 ... 38 ... 80

Blader voor de nieuwste aanbiedingen door deze folder van DekaMarkt, geldig van - tot en met -. We hebben 80 pagina's met de huidige weekacties, waar u de beste producten uit de categorie Hypermarkten en supermarkten kunt vinden. De folder van DekaMarkt heeft kortingen op meer dan 0 producten, zodat u zeker weten de beste aanbieding krijgt voor uw aankoop! Als u geld wilt besparen op uw volgende winkelbezoek aan DekaMarkt, vergeet dan niet om door de complete folder te bladeren van pagina 1 tot en met pagina 80. Op deze pagina vindt u aanbiedingen {leaflet-7-products-page}. Wilt u slim shoppen en geld besparen tijdens uw volgende winkelbezoek aan DekaMarkt? Zorg er dan voor dat u onze nieuwste weekfolders met geweldige prijzen en kortingen in de gaten houdt. Bezoek Uw Folder elke dag om zeker te weten dat u alle geweldige aanbiedingen van uw favoriete detailhandelaars ziet.

Lekker vegetarisch Vlees bevat onder andere eiwitten, ijzer, vitamine B1 en B12. Als je vaak of volledig vegetarisch eet, zorg er dan wel voor dat je deze voedingsstoffen binnen krijgt. Het is lastig om vlees 1 op 1 te vervangen, maar je kunt dit wel op een leuke en lekkere manier gedurende de hele dag doen. Denk bijvoorbeeld aan het ontbijt, lunch en zelfs tussendoortjes. Eieren, melk en kaas bevatten bijvoorbeeld vitamine B12. Noten bevatten vitamine Bl en volkorenbrood bevat zowel vitamine als ijzer. Paddenstoelen Mis je de structuur van vlees, zet dan eens wat vaker paddenstoelen op het menu. Er zijn veel verschillende varianten, waardoor je elke keer een ander gerecht op tafel kunt zetten. Wist je NORI dat paddenstoelen ook mineralen, vezels en vita- minen bevatten? Zeegroente Nori is gedroogd zeewierblad dat je misschien wel kent van de Japanse sushi gerechten. Nori bevat veel mineralen, ijzer en eiwitten, dus is een goede toevoeging aan een vegetarisch gerecht. Je eet er echter maar een kleine hoeveelheid van. Geniet de hele dag van de lekkerste vegetarische producten Ode aan de peulvrucht Peulvruchten zoals bonen, soja, kapucijners, kikkererwten en linzen bevatten net als vlees ijzer, eiwit en B-vitamines. Peulvruchten bevatten geen verzadigd vet en geen zout, Pompoenpitten Pompoenpitten zijn klein maar zitten bomvol voedingsstoffen. Een kleine portie levert een substantiële hoeveelheid vetten, magnesium en zink. Een goede toevoeging dus voor jouw maaltijd, top er bijvoorbeeld jouw soep of salade mee af. maar wel veel vezels. Bovendien is het een milieuvriendelijk alternatief, omdat er bij het produceren minder land, energie en water nodig is. 38 DEKAMARKT

DekaMarkt folders

Meest bekeken advertenties